小新二三事 二三事 電視精/戲院 ASP .NET 新手工作日誌

2009年10月2日星期五

國慶澳門煙花夜(上)

國慶澳門煙花夜(上)

七點鐘去到澳門海洋花園霸位
等左兩個鐘
玩相機,玩iPod Touch, 玩大富翁紙牌, 玩卡片燈
玩晒到未到九點鐘

奧地利煙花係九點鐘開始

一開波無幾耐
落雨!!
係set 好晒腳架, 影緊煙花個陣

我即時開遮
朋友H 都有遮
朋友V 無, 得雨衣

因為等左禁耐, 個刻我地只好一路擔遮一路影相

擔左遮, 我地3 個就繼續影
完全無理地下個袋

煙花放左15分鐘
放完煙花

我地即時檢查d袋濕左幾多
我個個袋面濕左小小
朋友H 個袋面濕左晒
朋友V 個貴袋都有小小濕

d 腳架袋濕到出水

最正既係當我地影完無耐(放完煙花)就停雨
全日只係落雨落左10分鐘, 頂

之後睇番d 相 (自己, 人地d 相)
個個都差唔多

因為奧地利d 煙花好唔得 (d煙花 好小型)
同落雨影響??

我自己因為無shuttler 線
我要按shuttler 一路數秒數, 一路用黑卡, 一路擔遮
好忙
完全無轉過構圖

返來先crop 相

待續
====================

沒有留言: